Thursday, May 9, 2013

Heartbreaker-the one and the only one ♥

Today saw ur post. Some post about u and her.
When I saw it my tear drop out, I can't control myself.
Actually im not ur and u also not mine, I don't hv any qualifications for sad, because u are not mine.
I hope that wat I feel not the truth, bu ur attitude show me that it is truth.
I no dare to accept and believe it, u be v her again.
I msg u but u din reply me at all.
Izzit my fault? MAYBE.
I scare ,I try to keep distance with u, I try to less contact v u,
BUT I MISS YOU NOW!!
All of this things u will know it, and nobody will know it.
I juz keep it as my secret.

当眼泪流下
所有事情都改变了
当初的你已不在
留下的只有回忆
当初你的温柔,疼爱
在我身上已经找不到了
当初的我依然存在
依然在这里默默地等着
傻傻的单纯的
妄想着你会是我的
现在的你心里只有她
而你在我心里的位置从前至今都未曾改变
你知道吗?
你的一封信息能让我笑
你的一句话可以温暖我
你的一举一动都影响着我
这些都是你不知道的事
从前的,现在的我都还是一样
一样的爱着你
从前的,现在的你都还是一样
一样的不把我放在心上
一样的把我当成在你孤独时的倾诉对象
一样的把我当成一个过客
一个对你来讲可有可无的人

眼泪落下
你已不在
而我依然存在

 
 

No comments:

Post a Comment